Modlitwa do św. Rafki

Panie Jezu, Ty powiedziałeś: "Szukajcie najpierw królestwa Bożego, a wszystko inne będzie wam dodane", proszę Cię za wstawiennictwem św. Rafki, która zjednoczyła swoje cierpienia z Twoimi ranami, oczyść moje serce ze wszystkiego, co się Tobie nie podoba. Ześlij na mnie i moich najbliższych obfitość Twojego błogosławieństwa duchowego i materialnego. Szczególnie za jej wstawiennictwem proszę o łaskę... na Twoją chwałę, Panie.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu.

W: M. Chaberka, Nabożeństwo do św. Rafki, Kraków 2014.

36 komentarzy:

  1. Św Rafko módl się za mną proszę każdego dnia i bądź w mojej radzie nadzorczej bym umiał podejmować dobre decyzje dla siebie i rodziny w całym moim życiu Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ci Boże za wszystko.
      Nie spodziewałem się tego wszystkiego!!
      Jeśli Bóg z nami , któż przeciw nam!!

      Usuń
    2. W moim życiu dzieje się mnóstwo wspaniałych rzeczy w każdej dziedzinie .Dziękuje Ci Panie za wszystko!!!
      Wszystkimi moimi sprawami Jezu Ty się tym zajmij.

      Usuń
  2. SW rafiko módl się za mną i moja rodzina od złego i chorób amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Sw Rafka módl się proszę o mądrość w rozeznawaniu woli Bożej w kazdym dniu zycia

    OdpowiedzUsuń
  4. Św Rafko proszę wstaw się za mną do Pana Jezusa o odzyskanie zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  5. Sw. Rafko, prosze o wstawiennictwo za moim synem Marcinem, jest w bardzo zlej sytuacji teraz, prosze o laski dla niego, Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  6. Św Rafko, proszę módl się za moją siostrę Henię i proś o siły do niesienia krzyża dwóch ciężkich chorób aż do ostatniego dnia życia na ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sw.Rafko,proszę o wstawiennictwo u Maryi,Boga Ojca Jezusa Chrystusa Ducha świętego,O potrzebne łaski dla Adrianny w dzień jej urodzin. Niech Będzie Uwielbiony Bóg w jej życiu 22 lat

    OdpowiedzUsuń
  8. Modlimy się o Pokój i ustanie pandemii, św. Rafko módl się za nami, Amen! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sw.Rafko prosze Cie wstaw sie do Pana Jezusa za moim synem Alexem. Prosze o ulge w cierpieniu dla niego I powrot do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  10. Św Rafko, módl się za mną i moją rodziną, abyśmy z pokorą przyjmowali cierpienia i dziękowali za nie jak Ty. Wstaw się za mną do Pana Boga, aby uleczył moją poranioną i pochorowaną psychikę, która tak bardzo utrudnia mi zaufanie w Jego Miłosierdzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Św Rafko wybłagaj u miłosiernego Boga łaskę uzdrowienia dla mojej mamy

    OdpowiedzUsuń
  12. Św.Rafko wyproś u Boga łaskę uzdrowienia mojego syna z choroby nowotworowej

    OdpowiedzUsuń
  13. św.Rafko uproś mi proszę u Jezusa łaskę zdrowia i dobrą pracę dla mojej synowej.

    OdpowiedzUsuń
  14. św.Rafko uproś mi proszę u Jezusa łaskę zdrowia i dobrą pracę dla mojej synowej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sw. Rafko prosze modl sie wraz ze mna do Jezusa Milosiernego o uleczenie mnie z choroby,ktora tak bardzo utrudniami mi normale funkcjonowanie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  16. św.Rafko uproś mi proszę u Boga łaskę zdrowia dla mojej rodziny i ochronę przed pandemią korono wirusem niech Bóg ma nas w swej opiece i chroni od złego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Św Rafko upros łaskę zdrowia dla mojej córki Edytki i nich Bóg ma w opiece moją rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  18. Św. Rafko. Wstaw się za mną do Boga Wszechmogącego o uzdrowienie umysłu mojego i uwolnienie ciała z paraliżu nerwowego. Proszę o modlitwę. Robert J

    OdpowiedzUsuń
  19. Św. Rafako błagam ozdrowienie dla mnie i moich najbliższych

    OdpowiedzUsuń
  20. Sw. Rafko błagam Ciebie jako matka, wstawiaj się u Pana za moją córką Martą i uproś dla Niej uzdrowienie z depresji, uzdrowienie ciała, duszy I ducha.

    OdpowiedzUsuń
  21. Św Rafko oddał od nas wrogów naszych proszę o spokojne dojazdy i ogrodzenie mojego domu rodzinnego 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę o szczęśliwa pielgrzymkę św Rafko dla Justyny śladami Kardynała Stefana Wyszyńskiego i pielgrzymów pod przewodnictwem Ks Tadeusza 🙏🙏🙏🌸🌸🌸🌼🌼🌼🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  23. Święta Rafko, Błagam modlę się do ciebie o zdrowie dla całej Polski i Świata a w szczególności o zdrowie dla moich córeczek Żony Mamy zięcia i dla mnie 🙏 🙏 🙏 🙏

    OdpowiedzUsuń
  24. Święta Rafko, Błagam modlę się do ciebie o zdrowie dla całej Polski i Świata a w szczególności o zdrowie dla moich córeczek Żony Mamy zięcia i dla mnie 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏

    OdpowiedzUsuń
  25. Świeta Rafko, proszę Cię pomóz mojemu synowi, aby mogł teraz obronic pracę magisterską.Żeby profesor okazał mu życzliwośc i pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  26. Św, Rafko błagam módl się za moją córka i moimi bliskimi w sprawach Tobie wiadomych. Amen

    OdpowiedzUsuń
  27. Św. Rafko pomóż mojej corce aby odzyskała zdrowie psychiczne i fizyczne, radość życia, nadzieję na zmiany i przemianę życia na lepsze. Błagam o pomoc w wyjściu z samotności i założenia rodziny. Liczę na Twoje Święte wstawiennictwo. Amen

    OdpowiedzUsuń
  28. Św,. Rafko módl się za moją córka. Wyjednaj łaski o które się modlimy.

    OdpowiedzUsuń
  29. SW.Rafko proszę o uzdrowienie z raka i o siły dla mnie moich dzieci a szczególnie dla mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  30. Św.Rafko proszę pomóż i wyjednaj mi łaskę uzdrowienia z uzależnień od leków i narkotyków - dla moich synów . Zawsze mi pomagasz moja Przyjaciółko, więc wierzę, że teraz mi pomożesz. Jestem już bezradna i potrzebuję Twojej pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Św Rafko proszę o zdrowie i abym nie cierpiał

    OdpowiedzUsuń
  32. Św. Rafko błagam o dar wymowy dla wnuka Wojciecha.

    OdpowiedzUsuń
  33. Św. Rafko, proszę Cię wstaw się, u Pana naszego Boga Wszechmogącego za nami i uproś łaskę zdrowia dla mojej półtorarocznej Wnusi łaskę zdrowia jelit, przewodu pokarmowego. Bardzo cierpi.
    Niech nasz Pan i Bóg będzie uwielbiony. Bądź wola Twoja Panie.
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  34. Św. Rafako módl się że moją rodzinę. Za moja żonę która tak bardzo skrzywidziłem daj jej proszę siły do dalszego życia. Amen

    OdpowiedzUsuń