Litania do św. Rafki

Panie, zmiłuj się.
Chryste, zmiłuj się.
Panie, zmiłuj się.
Chryste, usłysz nas.
Chryste, wysłuchaj nas.
Chryste, zmiłuj się nad nami.
Ojcze z nieba Boże, zmiłuj się nad nami.
Synu, Odkupicielu świata, Boże,
Duchu Święty Boże, 
Święta Trójco, Jedyny Boże,
Maryjo Niepokalanie Poczęta, Matki Boża, módl się za nami.
Maryjo Niepokalanie Poczęta, Królowo wszystkich Świętych,
Święta Rafko, darze Niebios,
Święta Rafko, posłuszna Duchowi Świętemu,
Święta Rafko, ukochana wychowawczyni,
Święta Rafko, opiekunko wszystkich nauczycieli,
Święta Rafko, wzorze rozeznania duchowego,
Święta Rafko, wzorze siły kobiecej,
Święta Rafko, mistrzyni opanowania,
Święta Rafko, zwierciadło posłuszeństwa,
Święta Rafko, wzorze cnoty,
Święta Rafko, świadku głębokiej modlitwy,
Święta Rafko, adorująca rany Chrystusa,
Święta Rafko, patronko cierpiących,
Święta Rafko, heroiczna w poświęceniu,
Święta Rafko, cierpliwa w chorobie,
Święta Rafko, silna i podziwu godna,
Święta Rafko, obrazie Męki Chrystusa,
Święta Rafko, ukrzyżowana razem z Panem,
Święta Rafko, naznaczona szóstą raną,
Święta Rafko, światło Libanu,
Święta Rafko, chwało Zakonu Maronitów,
Święta Rafko, przewodniczko zagubionych,
Święta Rafko, pocieszenie strapionych,
Święta Rafko, pomocniczko w próbach,
Święta Rafko, niezastąpiona ratowniczko w przypadkach beznadziejnych,
Święta Rafko, uzdrawiająca ziemio.

Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, przepuść nam Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, wysłuchaj nas Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, zmiłuj się nad nami.

Módlmy się: O Boże Wszechmogący i wieczny, który w św. Rafce dałeś światu jaśniejący wzór heroicznych cnót, pomóż nam ją naśladować i za jej wstawiennictwem doświadczyć Twojej miłości miłosiernej. Przez naszego Pana Jezusa Chrystusa, który z Tobą żyje i króluje, przez wszystkie wieki wieków. Amen.

W: M. Chaberka, Nabożeństwo do św. Rafki, Kraków 2014.

13 komentarzy:

  1. Św.Rafko módl się za mną każdego dnia proszę i usuwaj kłody z pod moich nóg ,które próbują zatrzymać mnie do obranego celu na mojej drodze.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swieta Rafko modle sie do Ciebie o wstawiennictwo do Pana i prosze o zdrowie i sile w cierpidniu dla męża

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta Rafko, proszę....ratuj, wstawiaj się, broń i chroń. Módl się za nami do Boga razem ze świętymi a szczególnie św Charbelem

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta Rafako wyproś u miłosiernego Taty w Niebie łaskę zdrowia dla mnie, niech choroba podbrzusza która mnie trapi ustanie, proszę Cię oto w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego amen.

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta Rafako proszę Cię uproś u miłosiernego Ojca w Niebie łaskę zdrowia dla mnie grzesznej.

    OdpowiedzUsuń
  6. sw RaFko' spraw cud zdrowia w mojej Rodzince i wyjście z kłopotów finansowych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swieta Rafko.opiekuj sie Andrzejem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Swieta Rafko, prosze o zdrowie dla moich dzieci, niech ic sprawy uloza sie pomyslnie, Wstaw sie do Boga , jezusa i Matki Najswietszej o zdrowie dla mnie, spokoj, i znalezienie dobrych przyjaciol. Ratuj moje dzieci, Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta Rafko, proszę Cię w intencji mojej córki. O miłość do Boga i ludzi dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swięta Rafko,proszę Cię w intencji mojego syna Wojtka o powrot do zdrowia, wiarę,miłosc, nadzieję,oraz wyjscie klopotow finansowych dla mnie.Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  11. Swięta Rafko módl się za Michałem

    OdpowiedzUsuń
  12. Św. Rafko pomóż mojej corce.

    OdpowiedzUsuń
  13. sw.Rafko wstawiaj sie za Rafalem i jego rodzina do naszego Pana

    OdpowiedzUsuń